SEPET 0
Online
0850 346 9367 Canlı Destek

HİZMET SÖZLEŞMEMİZ

Timnet üzerinde herhangi bir ürünü almadan önce lütfen aşağıdaki sözleşmeyi okuyunuz. Bilinçli olmak herzaman iyidir.Biz hiç bir müşterimiz ile bu yüzden kötü olmak istemeyiz

Hizmet Sözleşmemiz


Ana Maddeler
1. Taraflar
2. Konusu
3. Sorumluluklar
4. Süre
5. Ücret
6. Askıya Alınma
7. Fesih
8. İletişim ve Bilgi Adresleri
9. Ücretin Ödenmesinde Temerrüde Düşülmesi
10. Yetkili Mahkeme ve İcra Daireleri 11.Geri İade Koşulları ve iptal talepleri

Sözleşme Detayları

1. Taraflar
1.1 : Bu sözleşme ürünler ve hizmetler bölümünde belirtilen hizmetleri (Hizmetler olarak anılacaktır) sağlayan Timnet Bilişim Teknolojileri (Timnet olarak anılacaktır) ile Yeni müşteri kaydı bölümünde belirtilen detayları ile belirtilen kişi/kurum(Müşteri olarak anılacaktır) arasında Timnet'e ait olan http://www.timnet.com.tr internet adresinde faaliyet gösteren internet sitesinin (Site olarak anılacaktır) kullanımı ve bu site üzerinden satın alınacak hizmetleri aşağıda belirtilen madde ve koşullar ile imza altına alınmış sayılacaktır.

1.2: Taraflar iş bu sözleşmede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan, kabul ve taahhüt ederler.
2. Konusu
2.1: İş bu sözleşme müşteri tarafından site üzerindeki işlemlerinde, siparişlerinde, gönderdiği mesajlarında kayıt işleminde vermiş olduğu bilgiler doğrultusunda yapmaya ve yapmamaya izni olan bölümleri, siparişlerinde tercihleri uyarınca alacağı hizmetler karşılığında timnet'e ödeyeceği ücretleri düzenleyecektir. Bu hizmet ve işlem açıklamaları aşağıdaki gibidir.

2.2: Üyelik bilgileri müşteri tarafından üye olunma sırasında girilen bilgilerdir. Bu bilgiler yapılan işlemlerde baz alınacağından müşteri ve üyenin bu bilgileri hatasız eksiksiz ve doğru girdiği varsayılmaktadır.
3. Sorumluluklar
3.1: Timnet, müşterinin talebi üzerine sipariş olarak ilettiği hizmetleri sağlayacaktır. Siparişin kabulü mesajı ile Timnet ilgili ücreti tahsil ettiğini kabul edip söz konusu siparişte belirtilen hizmeti vereceğini taahhüt edecektir.

3.2: Ödeme şekli, kdv farkları sipariş sırasında çıkartılacak toplam miktar ile belirtilerek müşterinin aylık veya yıllık ödeme tercihlerine göre ödemesi gereken ücretler Timnet tarafından bildirilecektir.

3.3: Sipariş kabulü ve işlemlerin onaylanmasından sonra Timnet müşteri siparişi detayında bulunan hizmete ilişkin kontrol panel, ftp, sql ve e-mail kullanıcı adları ve şifrelerini müşteriye iletecek ve hizmet başlamış olacaktır. İlgili hesapların ve şifrelerin sorumluğu müşterinin sorumluluğunda olup bu konulardan doğabilecek zarar ve ziyandan müşteri sorumlu olacaktır.

3.4: Müşteri aldığı hizmet dahilinde Timnet tarafından aldığı beyan ve uyarılara uyacağını taahhüt eder. Müşteri, hosting hesabından faydalanırken Timnet tarafından yayınlanan her türlü ihtar yada bildirime uymayı beyan, kabul ve taahhüt eder. Müşteri, almış olduğu bulundurma hizmetinde kendisine ücretsiz ve sınırsız olarak verilen hizmetleri yine ücretli ya da ücretsiz ve/veya sınırlı ya da sınırsız olarak üçüncü kişilere dağıtamaz, satamaz.

3.5: Müşteri hizmet dahilinde sahip olduğu yazılım ve programları kullanarak erişim hakkı bulunmayan dosya veya programlara erişmemeyi, bu tarz bir sorundan dolayı herhangi bir problem yaratmamayı, oluşabilecek sorun ve problemlerde zararı karşılamayı taahhüt eder.

3.6: Müşteri alan adı, hosting veya aldığı hizmetlerin kullanılması sırasında yürürlükte olan veya sözleşme süresince yürürlülüğe girecek olan vergi, harç ve benzer yükümlülüklerin kendisine ait olduğunu , karşılayacağını kabul ve taahhüt eder.

3.7: Müşteri hizmeti dahilinde barındırdığı tüm dosya, döküman ve programlardan, web sitesi ve e-mail hizmetleri ile kullanacağı ve faydalanacağı tüm işlemlerden kendisi sorumlu olduğunu, söz konusu veri, bilgi ve beyanların yasalara aykırılığından doğa bilecek tüm hukuki ve cezai sorumluluğu kendisi karşılamayı kabul ve taahhüt eder. İş bu konuda doğabilecek sorunlardan Timnet'e herhangi bir kusur iletilemez.

Timnet sayfaları gönderilmeden önce gözden geçirmez, doğrulamaz, ciro etmez veya kullanıcı tarafından yapılmış sayfalar için herhangi bir şekilde bir sorumluluk almaz. Timnet kullanıcı hesaplarını bu ana hatları ihlal ettiği için veya başka bir sebeple veya Timnet'in kendi veya kullanıcılarından herhangi birinin işine zararlı olduğuna inandığı için fesih edebilir. Timnet hukuka aykırılık eden filleri ve eylemleri öğrendiğinden itibaren müşteriye haber vermeden silmek hakkına sahiptir.

3.8: Timnet sağladığı hizmet içerisinde bulunan müşteri verilerinin hatalı kullanımlarından, veri içeriklerinden, e-mail ile kullanılan tüm verilerden doğabilecek hiç bir maddi veya manevi zararlardan sorumlu tutulamaz. Bu verilerin yedekleme ve saklama yükümlükleri müşteriye aittir. Timnet müşterinin tüm verilerini düzenli bir biçimde yedekleme ve bakım işlemine tabi tutacaktır. Buna rağmen Timnet hizmetlerinde meydana gelebilecek kesinti veya veri kaybından dolayı oluşabilecek hatalardan, zarardan ve ziyandan Timnet sorumlu değildir. Verilerin yedeklenmesi sözleşme metninde aksi belirtilmediği sürece müşterinin sorumluluğundadır.

3.9: Timnet müşteri tarafından sipariş verilmiş ve ödemesi sorunsuz olarak gerçekleştirilmiş domain name tescil işlemlerini yürütecektir. Tescil edilen ve sipariş ile kabul edilen tescil talebi ile ücreti ödenen domain name'in sahibi müşteridir. Timnet bu konuda müşterinin talepleri doğrultusunda domain name üzerinde işlem yapabilecektir. Müşteri tarafından domain name üzerinde bir düzenleme, değişiklik ve transfer taleplerini en kısa sürede yapacaktır. Tarafımızdan tescil edilen alan adları (com, net, org, ...) The Directi Group ve OnlineNIC firmalarına kesinlikle transfer işlemi gerçekleştirilmemektedir.

3.10: Timnet siparişlerin tamamında müşteri tarafından belirtilecek kredi kartı bilgilerini, kullanmakta olduğu sanal pos sistemine ya da herhangi bir veritabanına kaydetmemektedir. Ödemelerin gecikmesi durumunda hizmetlerin ve bu hizmete ilişkilendirilmiş alt hizmetler veya tüm hizmetleri kapalı tutmaya ödemesiz yedek verilmemesi hakkını saklı tutmaktadır.

3.11: Timnet, müşteriye ait yedeklerin düzenli tutulması için gerekli özeni ve ehemmiyeti gösterecektir, fakat bu konuda yaşanabilecek sorunlardan dolayı müşterinin uğrayacağı veri kayıplarından sorumlu tutulamaz, müşteri kendi verilerini düzenli olarak kaydetmekle yükümlüdür.

3.12: Timnet, süresi dolmuş alan adı, hosting, veya diğer sunduğu hizmetleri süre bitiminden sonra durdurma, hizmeti tamamen iptal etme hakkını saklı tutmaktadır. Süresi dolmuş veya ödemesi sağlanmamış hizmetlerin iptalinden sonra herhangi bir veri kaydı tutma yükümlülüğü bulunmamaktadır.

3.13: Timnet, Toplu mail gönderimi ya da İsteksiz mail iletimi (spam e-mail) hizmeti sunmamaktadır. Sağlamış olduğu hizmetler üzerinden bu tarz gönderimler yapılamaz. Bu tarz gönderimlerin tespitinde hizmetin tamamına erişimini bloklar. Gönderimin bir kez daha tekrarlanması durumunda hizmet iptal edilir ve zarar tazmini olarak ödeme iade edilmez.
4. Süre
4.1: İş bu sözleşme sipariş ve ödeme işlemlerinin internet ortamından Timnet'ya iletilmesi ile birlikte tarafların belirtilen hak ve yükümlülükleri başlar.

4.2: Sözleşme süresi müşterinin ilgili hizmet için sipariş sırasında seçmiş olduğu ödeme periyodu kadardır.

4.3: Taraflar sözleşmenin sona ermesinden 10 iş günü öncesine kadar sözleşmenin süre sonunda sona ereceğini ihtar etmemişler ise sözleşme aynı şart ve hükümler ile önceki sözleşme süresi kadar uzar. ( Ücret hususunda meydana gelen değişiklikler saklıdır.)
5. Ücret
5.1: İş bu sözleşmede belirtilen hizmetler karşılığı olarak ödenecek ücret sipariş işlemi sırasında belirtilen miktar kadardır. Belirtilen ücretlere KDV sonradan dahil ederek hesaplanır ve müşteriye gösterilerek tahsilat gerçekleşir.

5.2: Timnet önceden haber vermeksizin fiyatlar ve tarifeler üzerinde ileriye dönük olarak değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Müşteri iş bu değişiklikler konusunda şimdiden oluşabilecek değişiklikleri kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.3: Ücret döviz cinsinden ise fatura tarihindeki Yapı Kredi Bankası satış kuru üzerinden Türk Lirasına çevrilerek ödenir.

5.4: Ücret ilgili ürün satış sayfalarında belirtilmediği ve müşteri ile yapılan özel bir sözleşme olmadığı sürece fatura kesim tarihinden itibaren 3. iş günü sonuna kadar sipariş işlemi sırasında kredi kartı ile ödeme talimatı var ise kredi kartı hesabından, kredi kartı ile ödeme talimatı yok ise müşteri iletişim adresinde belirtilen banka hesap numaralarına ödemekle yükümlüdür.

5.5: Ödemenin gecikmesi durumunda Timnet kur farkı faturası kesme hakkını saklı tutar.

5.6: Timnet, müşteri ödeme işlemini tamamlayıncaya kadar hizmetlerin tamamını, açma hakkını saklı tutar.

5.7: Domain/alan adı , SSL sertifikaları, Lisanslar ve sunucu hizmetlerinde ( co-location , dedicated , vps sanal sunucular ) geri ödeme yapılmaz.
6. Askıya Alınma
6.1: Ödeme konusunda problem yaşanması, kredi kartı ile ödemede provizyon sorunları veya hüküm ve yükümlülükler ile ilgili maddelerden dolayı Timnet, müşteriye verilen hizmetlerin tümünü, e-mail, web, ftp hesaplarının tamamını durdurma hakkını saklı tutar.

6.2: Bu durumun devam süresince müşteri adına e-mail, web, ftp erişimleri yapılamaz ve e-mail hesapları engellenerek gelen e-mailler geri çevrilir.

6.3: Kullanılan ürün ve hizmetin site üzerinde aksi belirtilmedikçe anlık cpu/ram/mysql üzerindeki kullanım izni %12 şeklindedir. Bu adil kullanım iznini aşan ürün durdurulur ve müşteri 24 saat içerisinde sorun çözmeyi taahhüt eder. Gerekli düzenleme 3 kez yapılan uyarı sonucunda neticeye ulaşmadığı taktirde hizmet tamamen kapatılır ve iadesi yapılmaz.

6.4: Timnet sunucuları üzerindeki herhangi bir kullanıcının diğer müşterilerin hizmetini engelleyici ya da yavaşlatıcı işlemler yapması durumunda, kullanıcıyı suspend eder yani erişimi kapatır.

6.5: Hizmet sözleşmesinde ek-1'de yer alan şartlar askıya alınma nedenlerine dahil olup müşteri bu şartları kabul ve beyan eder.
7. Fesih
7.1: Müşteri iş bu sözleşmenin herhangi bir maddesine aykırı davranarak sorumluluklarını ve taahhütlerini yerine getirmediği takdirde yada Ayaima'ya beyan ettiği bilgilerin doğru olmadığının tespiti halinde, yukarıda belirtilen sözleşmeyi askıya alma halinin 7 günden fazla devam etmesi halinde, Timnet hiç bir ihtar ve ihbara gerek kalmaksızın sözleşmeyi tek taraflı olarak fesih etme hakkına sahiptir.

7.2: Bu şekilde gerçekleşecek fesih sonrasında müşteri; kalan süreye bakılmaksızın ödemiş olduğu son sözleşme ücretini geri isteyemeyeceğini, fesih tarihinde yürürlükte olan emsal sözleşme bedelinin 5 katı ticari cezai tazminat ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

7.3: Müşteri hiç bir gerekçe göstermeksizin sözleşme normal süre ile sona ermeden 10 gün önce yazılı olarak ihtar etmek şartı ile iş bu sözleşmeyi süresi sonunda fesih etme hakkına sahiptir.

7.4: Sözleşmenin sona erme süresinden önce müşteri tarafından fesih edilmesi halinde sözleşme sonuna kadar ödenecek olan ücretlerin 1/2 sini defaten ve peşin olarak ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

7.5: Timnet gerekçe göstermeksizin tek taraflı olarak sözleşmeyi fesih etme hakkını saklı tutar.
8. İletişim ve Bilgi Adresleri
8.1: Taraflar konusu sözleşmeden kaynaklanan her türlü tebligat için taraflar sipariş adresinde belirtilen posta adreslerini yasal ikametgah olarak kabul, beyan ve taahhüt etmişlerdir.

8.2: Bu adreslere yapılan her türlü tebligat tarafların eline ulaşmasa bile tebliğ edilmiş kabul edilecektir. İş bu adreslere ait değişiklikler diğer tarafa yazılı olarak bildirilmedikçe eski adresler geçerli olacaktır.

8.3: Timnet sözleşme süresi içinde müşteri'ye tahsis ettiği ya da müşterinin beyan ettiği elektronik posta adresine mesaj, bilgi, yazı, ihtar, ödeme bildirimi, hesap hareket çizelgesi, hesap ekstresi gönderebilir. Müşteri söz konusu elektronik iletilerin alınmadığı yada kendisine ulaşmadığı iddiasında bulunamayacağı gibi, söz konusu iletilerin gönderildikleri tarihten 1 gün sonra yasal anlamda tebliğ etmiş sayılacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.
9. Ücretin Ödenmesinde Temerrüde Düşülmesi
9.1: Müşteri, aldığı hizmetlere karşılık başvuru tarihini takip eden 7 gün içinde ödeme gerçekleştirmediği takdirde temerrüde düşmüş sayılır. Bu durumda Timnet kur farkı faturası kesebileceği gibi dilerse fatura tarihinden itibaren aylık %15 gecikme faizi talep edebilir. Müşteri bu gecikme faizi ve kur farkı faturasını ödemeyi beyan ve kabul eder.

9.2: Müşteri, iş bu sözleşmeden doğan her tür alacak için Timnet'in dava yada icra takibi açması halinde de aylık %15 gecikme faizi, bakiye borç miktarının %50'si kadar cezai şart, %10'u Avukatlık Ücreti ve diğer tüm yasal giderleri ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

9.3: Müşteri, iş bu sözleşmeden doğan alacaklarının tahsili için yasal mercilere İhtiyati Haciz ve İhtiyati tedbir için başvurması halinde Timnet'in teminatsız İhtiyati Haciz ve İhtiyati Tedbir kararı almaya yetkili olduğunu ancak buna rağmen Mahkemelerce teminat istendiğinde, Bankalardan alınacak teminat mektuplarından doğacak komisyon ve her türlü ücretin kendileri tarafından ödeneceğini ve bu konulara hiçbir itirazda bulunmayacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.
10. Yetkili Mahkeme ve İcra Daireleri
10.1: İş bu sözleşme bununla birlikte 11 madde, alt başlıklardan ve EK-1 ibaret olup, taraflarca okunup anlaşılarak imza altına alınmıştır. (İmza altına alınma. siparişin internet ortamında Timnet'e gönderilmesi ile gerçekleşmiş kabul edilir). Timnet gerek gördüğü taktirde yeni maddeler ve/veya alt başlıklar ekleyebilir, çıkartabilir ya da maddeler üzerinde değişiklik yapabilir. Müşteri bu değişiklikleri önceden kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.

10.2: İş bu sözleşmenin uygulanması sırasında doğacak her türlü uyuşmazlıkların çözümünde İstanbul Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

GERİ İADE KOŞULLARI
11.: İş bu sözleşme bununla birlikte 11 madde, alt başlıklardan ve EK-1 ibaret olup, taraflarca okunup anlaşılarak kabul edilmiştir. (İmza altına alınma. siparişin internet ortamında Timnet'e gönderilmesi ile gerçekleşmiş kabul edilir). Timnet gerek gördüğü taktirde yeni maddeler ve/veya alt başlıklar ekleyebilir, çıkartabilir ya da maddeler üzerinde değişiklik yapabilir. Müşteri bu değişiklikleri önceden kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.

11.1: Geri iadeler sadece hosting hesapları için geçerlidir.Geri iade süresi 72 saattir.

11.2: Vps , Vds ve Dedicated sunucularında geri iade bulunmamaktadır.

11.3: Müşterilerimizin kiraladıkları sunucuların yedekleri ve tüm alt özelliklerinden kendileri sorumludur.

11.4: Timnet İnternet Hizmetleri sadece hosting müşterileri için yedek işlemi yapmaktadır.

11.5: Timnet İnternet Hizmetleri Üyelik iptalleri ve kaldırılması gibi bir durum söz konusu değildir. Timnet hizmet alan her müşterimiz bu kuralı kabul etmiş sayılır.

EK-1
Hesap Ayarları / E-posta adresi
Hesabınız ödeme işlemi tahsil edildikten sonra aktif edilir. Hesabınızdaki e-posta adresinizin geçerli olup olmaması müşteri sorumluluğundadır. Herhangi bir şikayet durumu olursa veya sizinle iletişim kurmamız gerekirse müşteri panelinizdeki kayıtlı birincil e-posta adresinizi kullanarak sizinle iletişim kuracağız. Bu sebeple e-posta adresinizi doğru bir şekilde girmeniz, düzenli bir şekilde kontrol etmeniz gerekir. Müşteri paneli kaydı esnasında girilen bilgilerinizin doğru olmaması durumunda Timnet sorumluluk kabul etmez.

İçerik
Timnet tarafından sağlanan bütün hizmetler yasal amaçla kullanılmalıdır. Timnet, Türkiye Cumhuriyeti kanunlarını kabul eder. Timnet sunucularında sunumu yapılan hiçbir yazılı, sesli ya da görsel içerik, materyal Türkiye Cumhuriyeti Kanunlarına aykırı olamaz. Aksi taktirde doğan/doğacak olan tüm maddi ve manevi sorumluluklar müşteriye aittir. Bu durumdan hiçbir şekilde yer sağlayıcı Timnet yükümlü değildir.

Müşteriler, Timnet sunduğu hizmetlerden dolayı zarar görecek bir duruma sokmayacağının garantisini verir.

Tüm hzmetlerimizde ticari marka veya telif haklarına aykırı içeriğin barındırılması ya da paylaşılması yasaklanmıştır. Bu, izinsiz müzik kopyalama, kitap, fotoğraf veya herhangi bir telif hakkı içeren her işlemi kapsar. Herhangibir şekilde telif hakkı vb. konularda yapılan yanlışın giderilmemesi durumunda Timnet tek taraflı oalrak geri iade yapmaksınız hizmet aktini sonlandırabilir.

Paylaşımlı barındırma hizmetini (shared hosting) yedek veya depo olarak kullanmak yasaktır, "FTP'de sadece cPanel yedeği sıkıştırılmış (.tar.gz, .rar, .zip vs.) formatta 1 adet bulunabilir. Sunucularımızda sıkıştırılmış yedek dosyasının uzun süreli ( En fazla 1 Ay ) bekletimi yasaktır. Alınan yedekleri kişisel bilgisayarınıza indirmeniz zorunludur.

Aşağıda Paylaşımlı(Shared) veya Reseller hizmetinde yasaklanan materyallerin örnek listesini bulabilirsiniz:

* Dosya/File upload siteleri
* Toplistler
* Adult ve Pornografi içeren siteler
* IRC Betikleri / Botlar
* Proxy Betikleri / Anonymizers
* İzinsiz yazılım / warez
* İmaj barındırma betikleri (Photobucket veya Tinypic benzeri)
* Autosurf/PTC/PTS/PPC siteleri
* IP tarayıcıları (IP Scanner)
* Bruteforce programları/betikleri/uygulamaları
* E-posta bombalama / spam betikleri
* Dosya barındırma / yansı betikler. (rapidshare benzeri)
* Video dağıtımı (youtube.com benzeri betikler)
* Escrow/banka benzeri siteler
* HYIP vb. siteler
* Yatırım siteleri (FOREX , E-gold Exchange, Second Life/Linden Exchange, Ponzi, MLM / Pyramid Scheme)
* Yasal dağıtım hakkına sahip olmadan herhangi bir materyalin satışını yapmak
* Prime Bank Programları
* Loto oyunları siteleri
* MUD/RPG veya PPBG’ler
* Nefret içeren / ırkçı / rahatsızlık veren siteler
* Hack odaklı siteler / arşivler / programlar
* Yasadışı aktiviteleri organize eden siteler
* Yasadışı, telif hakkı gerektiren bağlantı içeren (warez) forumlar/web sayfaları
* Metin2, Knight Online tarzı oyun siteleri
* Twitter, Facebook gibi sosyal medyadan takipçi çekme uygulamaları
* PHP Shell dosyaları
* Sohbet, chat siteleri
* Digital TV yayınları ile alakalı şifre çözücü program içerikleri
* Mailer Pro vb.
* Blog dağıtım scriptleri
* Otomatik mail ve subdomain oluşturan yazılımlar

Timnet servisleri, ilgili tüm ekipmanlar, ağ ve ağ cihazları, sadece müşterinin kullanımı için yetkilendirilmiştir. Timnet, servisleri yeri geldiği zaman yasal konular için, müşterinin yetkili kullanım yapıp yapmadığını kontrol etmek için, sistem yönetimi için, yetkisiz kullanımı önlemek için, güvenlik prosedürlerini kontrol etmek için ve operasyonel güvenlik için sunduğu servisleri monitörleyebilir. Bu monitörleme işlemi esnasında, bilgiler incelenebilir, kaydedilebilir veya kopyalanabilir. Timnet servislerini kullanarak bu monitörleme işlemini kabul etmiş olursunuz.

Timnet, kullanılan hizmeti reddetme hakkını saklı tutar. Sunulan servisin kullanımına müdahale etmek tamamen Timnet denetimindedir. Örneğin tehdit içeren, telif haklarını ihlal eden içerik barındıran siteler sunucularımızdan uyarı yapılmaksızın silinebilirler. Bu ve benzeri durumlarda Şikayet departmanımız sizinle iletişim kurar, (telefon veya e-posta yolu ile) eğer 24 saat içerisinde herhangi bir sonuç alınamazsa hesabınız dondurulabilir veya silinebilir.

Bayi/Reseller kullanıcıları için: Benzer koşullar oluştuğu zaman hesaplar dondurulur ve bu konu hakkında reseller sahibine hesabın silinmesi için mesaj gönderilir. Birden fazla benzer ihlallerin yaşanması durumunda, Timnet reseller hesabınızı dondurabilir veya iptal edebilir.

Direk müşteriler için: Hesabınız herhangi bir mesaj göndermeksizin sunucularımızdan silinebilir.

Yukarıda belirtilen durum oluştuğu taktirde Timnet yetkili mercilere gerekli bilgileri raporlar.

Hesabınızda kullandığınız betiklerin(script) / programların güvenli olması, dosya izinlerinin doğru ayarlanması tamamen müşterinin sorumluluğundadır. Kullanıcılar, hesaplarında oluşan değişikliklerin hepsinden sorumludurlar. Bu sisteme giriş yaparken kullandığınız kullanıcı adı ve şifreyi de kapsar. Güvenliğiniz için şifrenizin zor olmasına dikkat etmelisiniz.
Eğer zayıf şifre kullanırsanız (123456 gibi), hesabınız siz zor bir şifre kullanmayı kabul edene kadar dondurulabilir. Hesap kontrolü işlemi esnasında şifrenizin zayıf olduğu tespit edilirse, şifrenizi değiştirmeniz/güncellemeniz için size mesaj göndereceğiz.

Toplu Mail Gönderimi/SPAM
Timnet istenmeyen e-postalar için herhangi bir tolerans göstermemektedir. Spam gönderen kullanıcıların hesapları herhangi bir uyarı mesajı gönderilmeksizin durdurulacaktır. İşlemin kasıtlı yapıldığı kesinleşirse Timnet hizmeti tamamen iptal edecektir..
Paylaşımlı barındırma (hosting) hizmeti kullanan müşteriler Mail Poliçesini inceleyebilirler.

Spam göndern kullanıcılar Timnet sunucularında barınamazlar. Bu yasak sadece fax, anlık mesajlaşma veya Usenet/Newsgroup kategorilerini kapsamaz.

DoTimnet, gerekli gördüğünde herhangi bir web sayfası, hesabı, veritabanı veya diğer bileşenler üzerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

Tüm paylaşımlı sunucularımızda (Linux hosting, Windows Hosting, Reseller Hosting gibi) php mail fonksiyonu güvenlik gerekçesiyle kapalı tutulabilir. Timnet, genel yapı itibariyle sadece SMTP protokolü üzerinden güvenli e-posta gönderimine izin vermektedir.

Yedekleme ve Veri Kaybı
Yedek almak tamamen müşterinin sorumluluğundadır. Yedekleme servisimiz sadece sağlamış olduğumuz ücretsiz bir güvenlik servisidir. Timnet, yaşamış olduğunuz herhangi bir veri/dosya kaybından sorumlu değildir. Bu sözleşme ile dosyalarınız üzerinde tüm haklara sahip olduğunuzu kabul etmektesiniz.

İptaller ve Geri Ödemeler
Timnet, kullanıcı hesaplarını herhangi bir uyarı yollamaksızın istediği zaman kapatma ve dondurma hakkını saklı tutar.

Müşteriler istedikleri zaman hesap iptali talebinde bulunabilirler. Timnet, herhangi bir memnuniyetsizlik halinde iade koşullarına uygun şartlar sağlanıyorsa 7 gün içerisinde size geri ödeme yapabilir.

Kaynak Kullanımı
Kullanıcılar aşağıda belirtilenleri yapamazlar:

* Sistem kaynaklarının 60 saniyeden fazla %12 oranında veya daha yüksek bir oranda tüketilmesi
* Blog, subdomain dağıtımı gibi işlemlerle yoğun şekilde sql veritabanı oluşturmak
* SQL veritabanı üzerinden 100'den fazla tablo oluşturmak.
* SQL sunucusunda yoğun sorgu kullanım ile sql sunucusunu yavaşlatmak.
* Limitsiz olarak verilen veritabanı adetini sunucu kaynaklarına zarara verecek ya da yavaşlatacak şekilde kullanmak.
* SQL veritabanı üzerinde web site sayfalarının herhangibir tabloya cache amaçlı kaydedilmesi.
* SQL veritabanında herhangibir tabloya 500.000 den fazla kayıt girilmesi.
* SQL veritabanı üzerinde site istatistik bilgilerinin loglanması.
* Stand-alone statüsüne giren, sunucu taraflı uygulamaların kullanımı (Örneğin IRCD barındırmak gibi.)
* Herhangi bir tipte web örümceği veya sitelerin indekslenmesini sağlayan botların kullanımı paylaşımlı barındırma(shared hosting) hizmetinde yasaktır. (Örneğin Google Cash / AdSpy)
* Internet Relay Chat (IRC) ağına benzer herhangi bir yazılım kullanmak
* Herhangi bir bit torrent uygulaması çalıştırmak yasaktır. Torrent için yasal dağıtım yapıyor olabilirsiniz, fakat bunu paylaşımlı barındırma hizmeti (shared hosting) üzerinde barındıramazsınız.
* Herhangi bir dosya paylaşım/peer-to-peer katılımı içerisinde olamazsınız,
* Herhangi bir oyun sunucusu çalıştıramazsınız. (half life, counter strike, battlefield1942 gibi)
* Cron girdileri web hosting hizmetinde minimum 30, reseller hesapları için 20, kurumsal hosting hesapları için ise 10 dakikada bir ayarlanabilir. Belirtilen limitler haricinde yapılan cron girdileri bilgi verilmeden silinebilir.
* PHP’nin include fonksiyonunu kullanarak herhangi bir yerel dosyayı içe alırken “http://www.webadresiniz.com/include.php” yerine include(“include.php”) şeklinde kullanmalısınız.
* Tüm web hosting hizmetlerimizde CPU kullanım limiti bir işlemci çekirdiğinin %12'si olarak belirlenmiştir. Müşteriler sürekli olarak belirtilen oranda kullanım yapamazlar.

Kaynak Kullanımı - INODE'lar
Herhangi bir paylaşımlı barındırma hizmeti (reseller hosting dahil olmak üzere) kullanan kullanıcının 100000'den fazla inode kullanması uyarı almasına sebep olur. Eğer uyarı yapıldığı halde herhangi bir önlem alınmazsa hesap dondurulur. 20000 inode limitini aşan kullanıcıların hesapları ortalama kullanımı sabitleyebilmek için otomatik olarak yedekleme sistemimizden silinecektir. Her dosya (web sayfası, imaj, e-posta, vb.) 1 adet inode kullanır.
Kullanım limitini çok fazla aşmayan kullanıcıların hesaplarını dondurmak tercih edilmez fakat, sıkça büyük ebatlarda dosya oluşturan ve silen, yüz binlerce dosya oluşturan veya sistemin zarar görmesine sebep olan kullanıcıların hesaplarını inceliyor ve/veya donduruyoruz.

Sağlanan hosting hizmeti hiçbir şekilde yedekleme alanı olarak kullanılamaz.

Yedek Limiti
Paylaşımlı barındırma hizmetinde 2 GB limitinden fazla disk alanı kullanan kullanıcıların günlük ve haftalık yedekleri tarafımızdan alınmaz.

Trafik Kullanımı
Size tahsis edilmiş trafik alanını kullanabilirsiniz. Bunun kotası satın almış olduğunuz barındırma(hosting) paketinin öngördüğü kadardır. Eğer size tahsis etmiş olduğumuz kotayı aşmak durumundaysanız bir sonraki kotanız oluşturulana kadar hesabınızı dondurabilir, ek trafik satın alabilir, daha yüksek özelliklere sahip olan bir barındırma paketine geçebilirsiniz. Ay içerisinde kullanılmayan trafik bir sonraki aya transfer edilemez. Limitsiz trafikli hosting kullanan müşterilerimiz için ise; kaynak kullanımlarını aşmadıkları ve aldıkları paketin sözleşmesinde bulunan şartlara uydukları sürece trafikten dolayı hesapları dondurulmayacak ya da silinmeyecektir. Limitsiz trafikli web hosting paketlerinde bant genişliği sadece hizmet satın aldığınız siteniz için limitsizdir. Başka sitelere trafik kullandıramazsınız.

Uptime Garantisi
Shared hosting ve Reseller sunucularımız 24 saat monitörlenmektedir, herhangi bir sunucumuzda ortaya çıkacak kesinti durumunda, en kısa sürede müdahale etme garantisi veriyoruz. Fakat, bu süre sunucularımızın bulunduğu datacenterın iş yoğunluğu ve sunucudaki oluşabilecek problem ile doğru orantılı olarak uzayabilir. Shared hosting ve Reseller hizmeti kullanan müşterilerimize %98 uptime garantisi veriyoruz.

Reseller: Müşteri Sorumluluğu
Reseller müşterileri kendi müşterilerine destek vermekle sorumludurlar. Timnet, reseller müşterilerinin müşterilerine herhangi bir destek hizmeti sağlamaz. Eğer reseller müşterimizin müşterisi bizimle destek için iletişim kurarsa, destek hizmetini kimden ve nasıl alabileceği konusunda kendisini bilgilendireceğiz. Güvenlik konusu içeren destek talepleri sadece reseller müşterisi tarafından yapılabilir. Ayrıca, reseller müşterileri kendi hesapları altında bulunan müşterilerinin içeriklerinden ve davranışlarından da sorumludurlar. Timnet kullanım sözleşmesine aykırı herhangi bir durum tespit ettiğinde, sorumlu olarak reseller müşterisini dikkate alır.

Paylaşımlı Barındırma(Shared Hosting) / VPS
Paylaşımlı barındırma hizmeti kullanan kullanıcılar barındırma hizmeti sunamazlar. Eğer barındırma hizmeti sunmak istiyorsanız reseller hesabına sahip olmalısınız. VPS hesaplarının yedekleri alınmaz, yedeklerinizi kendiniz yönetmelisiniz.

Sunucular
Geçerli bir e-posta hesabına sahip olmak ve root şifresinin güvenliğini sağlamak tamamen müşterinin sorumluluğundadır. Timnet, sunucular için herhangi bir yedekleme işlemi yapmaz, yedekleme işlemlerini yönetmek ve oluşturmak tamamen müşterinin sorumluluğundadır. Eğer isterseniz yedekleme sistemi için ek hard disk alabilir ve yedeklerinizi yönetebilirsiniz. Yedeklerinizi yönetmek tamamen müşteri sorumluluğundadır..

Web hosting hizmetinde Domain Adı değişimi
Timnet sağlanan hosting hizmetinde kullanılan Domain/Alan adının değiştirilmesini kabul etmekle yükümlü değildir. Bu değişim için Timnet müşteriden ücret talebinde bulunabilir. Aksi belirtilmediği müddetçe alınan her web hosting hizmetinde kullanılan domain adını müşteri değiştirmeyeceğini kabul ve beyan eder.

Limitsiz/Sınırsız Tanımlaması
Limitsiz olarak belirlenmiş tüm özellikler "adil kullanım politikası" esasına göre belirlenmiştir. Bu anlamda verilen özelliklerin web hosting kavramına uygun şekilde kullanılması şarttır. İş bu sözleşmenin tamamında ( Ekler dahil ) geçen şartlara uyum sağlanması, kısaca web hosting kavramına aykırı kullanım yapılması yasaktır.

Sponsorluk Hizmeti
Timnet sağladığı sponsorluk hizmetinde, hizmetin kullanım koşullarının t.c yasaları ve madellerine uyulması gerektiğini müşteriye kabul etirmiştir.Müşteri hizmeti sponsor olarak sipariş geçmeden önce bunu kabul etmiş sayılır. "Sponsor Ürünlerin Yedeklenmesi" gibi bir durum firmamızca sağlanmamaktadır.Müşteri sipariş geçtiği ürünün yedeklerinin alınmasından kendisi sorumludur.Bu anlamda verilen özelliklerin web hosting kavramına uygun şekilde kullanılması şarttır. İş bu sözleşmenin tamamında ( Ekler dahil ) geçen şartlara uyum sağlanması, kısaca web hosting kavramına aykırı kullanım yapılması yasaktır.Timnet suç, yasa dışı ve uygunsuz içerik(Hack,W*rez,Dddos,exploit v.s) görmesi durumunda hiç bir uyarı ve bilgilendirme yapmadan sponsor olduğu hizmetleri sonlandırabilir ve kaldırabilir.

Timnet Sizlere Neler Sunar


Korumalı Sunucular : Timnet sizlere özel korumalı sunucu hizmetleri sunmaktadır. DDOS, HTTP-GET, IPS, IDS, IPSPOOF, UDP, TCP gibi saldırı türlerine özel firewall desteği sağlıyoruz.10 gbit hattımız ile kurumsal ve bireysel olarak her konuda desteğe hazırız.Bizden fiyat almadan sunucu almanızı tavsiye etmiyoruz :)
Barındırma Hizmetleri : Barındırma hizmetlerimiz her türlü alan ("domain") kayıt işlemlerini, web sayfalarınız için gerekli barındırma hizmetlerini ("Linux & Windows hosting") ve sunucu kiralama hizmetlerini kapsamaktadır.

E-Ticaret Çözümleri : İş aktivitelerinizi Internet üzerine taşıyacak her türlü bilgi ve iletişim teknolojilerini sanal dünyada gerçekleştirecek projelerin yapılmasıdır, elektronik güvenli para transferi ve ödeme kanallarının yapılandırılması da çözümlerimiz arasında yer almaktadır.

Yazılım Çözümleri : İş süreçlerinizi elektronik ortamda daha hızlı gerçekleştirmenizi sağlayacak web tabanlı bilgisayar yazılım çözümlerimizdir. Kullandığımız teknolojiler PHP, ASP, .NET, JAVA ve veritabanı uygulamaları üzerine konumlandırılmıştır.

Powered by WHMCompleteSolution